//story of the swag girl !
♥ a little about swag girl ♥

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! i am amoii lalingg . i love all things . thanks for stopping by my blog ! feel free to leave me a comment or send me an e-mail if you want to get in touch .


♥ yesterday is gone today is now tomorrow is ♥



♥ keep in touch ♥





♥ home walker ♥



♥ Credits ♥

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Amoii LaLingg
Others:   



♥ happiness and sadness ♥

Assalammualaikum ! Hello Bello Mello i am coming back . HAHA ! 

Apa khabar semuanya , hopefully sihat-sihat belaka macam echa yah . Apa entry echa kali nieyh . Okay its not a important things . Its just a sharing one story of my life . Chewahhh macam tajuk lagu pula kan .

This story is about sadness and happiness echa yang berlaku terlalu cepat last year 2014 . Bermula dari family , kawan-kawan , college and everything . 

About family is not my sadness but its a real happiness , adanya ibu ayah yang sentiasa support echa from children hingga title lady sekarang . Even support with dengan selalu membebel , marah-marah dan ditangan kan but jarang dah sekarang . Boleh dikira sekali dua jak . But itu semua my strength untuk meneruskan kehidupan dengan lebih matang . Begitu juga my siblings yang ada juga cemburu memasing . HAHA ! but i love them so much and echa tak tunjuk pun . Its about MALAS ! I am very proud have them .

About friends , heyy i have a lot of friends . From sekolah rendah , high school and college . Ada sesetengah kawan buat echa sedih and ada sesetangah kawan buat echa happy . Lumrah berkawan biasa lah . Berkawan boleh menyedarkan kita banyak perkara sebenarnya and echa dah alaminya .

College , hurmm selama 3 years echa kat college . Banyak liku-liku cabaran-cabaran yang echa tempuhi . happiness when get a good result , belajar something new in the world , sadness when get down and many more that get from friends , lecturers and subject in diploma .

So this year i need proof to everyone disekeliling echa yang echa mampu memperolehi kejayaan dan kebahagian dunia akhirat . My sadness and my happiness is my strength to move along in my life . Kalau tiada kisah suka dan duka itu , bukan manusia sudah itu . Tak ada satu manusia yang tidak mengalaminya .

Setiap cerita kita semua berbeza dan cara mereka juga berbeza . That's all yahh ! Thanks for reading . See uolls next time . Much Love from me ! Baiiii ~ Assalammualaikum .